Klanttevredenheid
8.9
tevreden.nl

Nare luchtjes

Nare luchtjes in je auto, veroorzaakt door huisvuil, huisdieren, sigaretten, schimmels of andere (industriële) vervuiling. Helaas verdwijnen deze geurtjes niet door één dag de ramen open te laten.

Klanttevredenheid
8.9
tevreden.nl

Nare luchtjes uit de auto verwijderen

Nare luchtjes in je auto, veroorzaakt door huisvuil, huisdieren, rooklucht, schimmels of andere (industriële) vervuiling. Helaas verdwijnen deze geurtjes niet door één dag de ramen open te laten.

Grootte van de beschadiging

De bron van de verontreiniging die de luchtjes veroorzaakt, dient uiteraard verwijderd te worden. Je krijgt een maximaal effect als ook het interieur gestofzuigd en gereinigd is. Dan ben je 100 % verzekerd van een fris klimaat in je auto!

Het herstel: ozonbehandeling

Alle soorten nare geurtjes worden zonder chemicaliën definitief verwijderd inclusief schimmels door de ozon-generator. Deze wordt 8 uur in je auto geplaatst. Tijdens een ozonbehandeling wordt de zuurstof in de auto wordt omgezet in ozon waardoor alle bacteriën gedood worden en nare luchtjes verdwijnen. Geheel geurloos. Na de behandeling blijft er zuivere zuurstof over.

Tarief inclusief BTW*

€ 75,-

Garantie

Niet van toepassing

Extra's

Ultrafris? Combineer deze behandeling dan met het reinigen van je bekleding. Deze combinatie bieden wij aan voor een totaalbedrag van € 150,- (normaal € 165,-).

Heb je meer schade?

Dat is heel vervelend. Bereken de totale schade via onze online autoschade calculator en weet binnen een paar klikken waar je aan toe bent!

* We willen je erop wijzen dat het altijd kan voorkomen dat bepaalde schade om uiteenlopende redenen niet kan worden hersteld binnen één dag of tegen de vaste prijzen die wij hanteren. De schadehersteller waarbij je een afspraak hebt zal je in dat geval precies vertellen waarom en de meer- of minderprijs met je doornemen.

Wijkt je schade af van de schade zoals hierboven beschreven?

Vraag dan geheel vrijblijvend een prijsopgave aan.

Prijsopgave aanvragen

Vergelijkbare schades

Beschadiging aan de bekleding

Klanttevredenheid
8.9
tevreden.nl

Klanten aan het woord

“ Zeer goed en ook zeer tevreden. Men zoekt naar oplossingen en is zeer behulpzaam in geval van nood. ”

geplaatst op 04-01-2022

“ goed ”

geplaatst op 04-01-2022

“ Het was een prettige ervaring, ben zeer vriendelijk en correct geholpen. ”

geplaatst op 04-01-2022

“ Had er nog geen ervaring mee, nu echter dikke pluim ”

geplaatst op 04-01-2022

“ Even zoeken maar toch gevonden.Kan aan mij liggen Prima bedrijf. Ik hoop het niet ,maar indien nodig een volgende keer weer. ”

geplaatst op 03-01-2022

Schrijf je snel in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!