Klanttevredenheid
8.9
tevreden.nl

Extra glans en bescherming

Je auto extra laten glanzen en extra beschermen tegen zuren, pekel en temperaturen? Dat kan!

Klanttevredenheid
8.9
tevreden.nl

Beschrijving beschadiging

Je auto extra laten glanzen en extra beschermen tegen zuren, pekel en temperaturen? Dat kan!

Grootte van de beschadiging

Niet van toepassing.

Het herstel

Eerst wassen we de auto. Vervolgens wordt een flinterdunne, onzichtbare, spiegelgladde en waterafstotende coating aan de buitenzijde aangebracht. Je auto is niet alleen brandschoon maar is ook voorzien van een soort coating die de lak waterafstotend maakt, beschermt tegen vuil en een diepe glanslaag geeft. Het verschil is direct zichtbaar. Bovendien kan de volgende reiniging sneller en gemakkelijker plaatsvinden.

Lees meer

Tarief inclusief BTW*

€ 29,-

Heb je meer schade?

Dat is heel vervelend. Bereken de totale schade via onze online autoschade calculator en weet binnen een paar klikken waar je aan toe bent!

* We willen je erop wijzen dat het altijd kan voorkomen dat bepaalde schade om uiteenlopende redenen niet kan worden hersteld binnen één dag of tegen de vaste prijzen die wij hanteren. De schadehersteller waarbij je een afspraak hebt zal je in dat geval precies vertellen waarom en de meer- of minderprijs met je doornemen.

Vind een A.A.S. Dagherstel® vestiging in de buurt

Bij A.A.S. Dagherstel® zijn 95 autoschadeherstelbedrijven aangesloten. Zo is er altijd wel een bedrijf bij jou in de buurt!

Wijkt je schade af van de schade zoals hierboven beschreven?

Vraag dan geheel vrijblijvend een prijsopgave aan.

Prijsopgave aanvragen
Klanttevredenheid
8.9
tevreden.nl

Klanten aan het woord

Gemeten via onafhankelijk onderzoeksplatform

Tevreden.nl

“ Fijne ervaring. Professioneel bedrijf, heldere communicatie, aardige medewerkers en mooi concept ”

geplaatst op 03-03-2024

“ Zeer goed fijne mensen houden je goed op de hoogte. ”

geplaatst op 03-03-2024

“ Geweldig geholpen ”

geplaatst op 02-03-2024

“ Prima ”

geplaatst op 02-03-2024

“ Het bedrijf heeft de schade prima afgehandeld. Na de intake werd een afspraak gepland voor de reparatie. Tijdens het proces kreeg ik netjes een mail met een update , omdat het langer zou gaan duren. Na afloop ontving ik een verslag met een... ”

geplaatst op 01-03-2024